Mi az a SalesPro rendszer?

SalesPro - Munkafolyamat

A SalesPro rendszer egy könnyen telepíthető vállalatirányítási és webáruházrendszer.

Számos vállalkozás már rendelkezik valamilyen webáruházzal vagy éppen tervezi annak bevezetést. Ha már rendelkezik vele, akkor általában problémát jelent továbblépni egy olyan megoldáshoz, mely biztosítja az ügyfelek menedzselését, a valós árukészletének kezelését. Ha még nincs webáruháza, de sok termékkel rendelkezik a cég, akkor nehézkes egy olyan webáruház kialakítása, mely hosszútávú megoldást biztosít a vállakozás fejlődése szempontjából.

A mi megoldásunk ezeknek a problémáknak az áthidalásában segít önnek.

A kezdeti lépések megtételéhez, mely akár egy meglévő webáruházból kinyert adatok újrarendszerezését, vagy egy egy teljesen új termékkínálat megtervezését jelenti, szükség van egy jól áttekinthető adat-rendszerezőre. Ezt az igényt tökéletesen ki tudja elégíteni egy Excel vagy OpenOffice táblázatkezelő, mellyel minden vállakozás rendelkezik és a használata sem okoz problémát a dolgozók számára.

A SalesPro rendszerben egy táblázatkezelőben elkészített termékkatalógus az alapja a rendszer kialakításának.

A SalesPro termékkatalógus tervező munkafüzet segít a termékei rendszerezésében, a gyártók, termékkategóriák, cikkszámok, keresési kulcsszavak meghatározásában. A munkafüzet egy olyan adatstruktúrát állít elő a feltöltött adatokból, melyet egy lépéssel importálni lehet a webáruházrendszerbe. Bár kifejezetten a Magento webáruház feltöltéséhez van előkészítve a táblázat, nincsen akadálya bármely más webáruházhoz alkalmas adatstruktúra előállításának sem.

Ahhoz, hogy a webáruház termékkínálata a valós raktárkészlettel szinkronban legyen, szükségünk van egy raktárkészletkezelő rendszerre. A potenciális vásárlóink, vásárlóink, beszállítóink minél magasabb szintű kezeléséhez elengedhetetlen egy ügyfélnyilvántartó rendszer (CRM). A vállakozásunk dolgozoinak, a kelekező adatoknak, dokumentumoknak, számláknak menedzseléséhez rendelkeznünk kell egy vállalatirányítási rendszerrel. Az OpenERP ezeket a funkciókat hivatott ellátni. Ez egy moduláris, ingyenes ERP rendszer, mely a fenti feladatokon túl rengeteg más lehetőséget is biztosít egy vállalkozás számára.

A SalesPro rendszerbe előtelepített OpenERP tartalmazza azokat az előre konfigurált modulokat, mely egy webáruházat üzemeltető kereskedelmi, vagy gyártó vállalkozás számára szükséges lehet.

A SalesPro rendszer biztosítja az OpenERP és Magento webáruházrendszerek közötti adatszinkronizációt. Ennek segítségével a vevők, vevői csoportok, a kedvezmények, az értékesítések, a raktárkészlet fogyások, előrendelések és számos más funkció kezelése érhető el a vállaltirányítási oldalon.

Bővebben a SalesPro rendszerről..

A letölthető SalesPro virtuális gépek és az ingyenes telepítőkészlet..

Tags: